Sandra

Jag har kommit fram till att det här är den perfekta perioden att gå omkring och citera Björn Gustavssons "amen durååå?!". Rösten, den är fin den!

För övrigt så sitter jag i mediasalen just nu i skolan och plågas. Jag plågas! Anledningen till det, det är att vissa personer här sitter och anklagar mig för att vara den felande länken gällande plättar och pannkakor. My ass!

För att lära världen:


Snälla barn, det finns ingenting som heter tunnpannkaka, tjockpannaka eller ugnspannkaka!!

Så. Då vet ni.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du sprider ju lögner på den gemensamma bloggen!

2008-11-27 @ 18:20:36
URL: http://alovgren.blogg.se/
Postat av: Kriko

Totally agree på den annelie.. vi borde banna henne från att skriva osanning på bloggen..

men då blir det så lång tid mellan inläggen ;)

2008-11-29 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0