Christoffer

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag varit inaktiv i skrivandet men sånt som händer då man tränar tok mycket..
 Well, jag ska försöka ta det här så långt jag kan men jag är absolut ingen bra skrivare så jag ska bara försöka få med allt som jag gjort de närmaste dagarna.

Fredagen; Jag, Burström och JB var på stadskörning. Det var helt okej, gick relativit bra.
JB vann dagens match med 3-0. (För er oförstående så fick hon 3st motorstopp under dagen)
När jag hade kört klart så gick jag en snabb vända på stan, tittade lite för att sedan bli hämntad av pappa
så vi kunde åka till Carlshöjd för att hälsa på pontus som fyllde 4år. TÅRTA!!
När jag var där så gjorde jag mig i ordning för festen :) sjukt roligt att få parta, dock lite tråkigt att alla skulle slåss.


Lördagen; Kliva upp typ 10 för att åka till robban och vara där innan 11.
Sika spelade match mot Djurgårdshof, dock förlust...
Lördag kväll tror jag att jag tog det lungt...
Ah, just det (I) Pappa gav mig GH Aerosmith och World tour så vart ju tvungen att prova dessa spel ^^

Söndagen; Gick upp vid 8 för att åka upp till Piteå och spela handboll mot Strömnäs.
Dock förlust även här.. Dåligt försvar var anledningen till förlusten.
Jag gjorde 5 mål, näst bäst i laget men Anton (Bygdemark) gjorde 14(!!)mål, men vad gör det, jag leder fortfarande skytteligan ;)

Måndagen;  Skolan, en lektion så jag åker hem tidigt. bara tar det lungt då jag kommer hem.
Träning på kvällen som inte blev så mycket träning. Pratade i laget om hur vi skulle vända denna trend som vi har.
Vi pratade i 1h och 5min, träningen är 1h och 30 min. Så vi avsultade med 25 min fotboll :)

Tisdagen; Dans på idrotten, hopp pass på special idrotten, Grymt mycket springning på a-lags träningen, mini handboll på b-lags täningen= sjukt tunga ben idag(onsdag).

Onsdagen; En lektion idag så var hos Sandra J på morgonen, skulle vara en snäll kamrat och hålla henne sällskap när hon åt frukost och sånt, men det slutade med att jag stal hennes säng och låg och sov i lite mer än 1h :)
Tog bussen hem 12.20 och fick med mig Sara Lindström hem och vi körde skoter från 1 till halv 4, det var inte dumt vill jag lova!

Och nu; Jag ahr gjort mig i ordning för att sova.. jag behöver det..

Well, det var allt jag gjort i helgen+måndag och tisdag :)
Matchhelg i helgen, Söndag; 12.00 Damerna möter Malmberget, 14.00 Herrarna möter Tyresö och 16.00 Åekis möter Malberget. Kom gärna och titta.

Sleep thight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0