Christoffer

Well, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
tänkte att jag skulle chocka allmänheten och skriva 2 inlägg på 2 dagar!
Idag har man varit på skola, endast fysik, som vanligt...
Kom hem, städade lite, åt och for på träning..
Relativt slapp träning.. joggade i 20 min i börja och sen så spelade vi fotboll i typ 1h :)
det är så vi göre!
Har sett lite handboll nu på kvällen, Makedonien - Ryssland.. tror Ryssland körde över dom ganska hårt..
fick inte se hela matchen, mamma skulle se cityakuten!!
sista jag såg så stog det 40-22 till Ryssland..


Ah, just det! :)
Patrik(Sandras pappa) och jag har just slagit vad om en glass.. eller vi skulle brottas och se vem som vinner ^^
Vinnaren skulle få en glass av förloraren :)

6 dagar till 18 :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0