Christoffer

Idag har jag varit aktiv vill jag lova!
Jag ska ta det från början:
Kommer till skolan och har engelska, översätter en jul saga och sen är man klar..
sitter och tar det lungt på hålet bara.. Spelade kort med Alexander och Pontus.
Letar upp Emil för att ge han hans försenade födelsedags present(fyllde den 30 oktober).
" hoppar över" biologin och kemin för att vara domare i 9:ornas innebandy turnering.
Har körlektion i typ1 h.
Går till Johanna och äter min matdosa.
Går till jennings och pratar lite med Sandra Johansson och lite andra tjejer i damlaget.
Byter om, tränar med a-laget, blir uttagen till match på lördag.
Spelar match mot nordmaling och vinner med 40-29.
jag gjorde 6 och behåller min ledning i skytteligan, VIKTIGT!!
Nu sitter jag hemma med big pain i min käke, men det går säkert bra :)

Godnatt, ill tell you more tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0