Christoffer

Well, då har Lucia varit och idag är det min födelsedag.
Mitt 18 år är fullbordat och jag är påväg mot 19 :)
Jag har redan hunnit bli överraskad 2 ggr idag.
Först så kom Emil, Sandra J, Gustav och Johanna in i mitt rum kl 00.02 och sjunger för mig.
Jag ägde dom, för jag sov inte... jag låg och pratade i tfn med Sandra I.
Sen kom den andra överraskningen, min present från klassen..
Jag saks e om jag kan bifoga en bild men jag är inte så haj på att blogga än så vet inte om jag kommer lyckas ;)
Ja, och nu hoppas jag bara på att mina vänner, all of them, kommer och hälsar på och fikar :)
Därför jag har typ huuuur mkt fick som helst!

!

Min present från klassen! uppskattad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0