Christoffer

Tänkte att jag skulle berätta lite om mig själv.

Namn, fulständigt ; Christoffer Stig-Erik Gustavsson
Ålder, precis ; 18- 7 dagar.
Längd, inte precis på milimetern ; 192 cm
Vikt, med mjukis byxor på ; 86.1kg
Intressen, på fritiden ; Vara med tjejerna från bloggen samt alla andra tjejer jag umgås med,
några killkopisar finns väl, köra bil, spela wii och faktiskt, tro det eller ej, läsa böcker... Iaf de senaste veckorna.
Jobbet, kind of ; Spelar och tränar handboll väldigt många timmar i veckan, tror att jag tränar runt 15,5h i veckan, bara handboll.
Skolan, andra hemmet typ ; Går 3e året natur på jennings skolan. Helt okej att ta Studenten om mindre än 6 månader!!!
Bor, med och var ; Mor, far och lillasyster i Ratu city! ( Tro inget annat än att det är världens mitt)
Civilstånd, ofc ; Singel med potential ;)





Orsaken till detta inlägg var att jag skulle bara säga,
SIKA SPÖADE SKÅNELA IDAG!!
Sjukt skönt att det äntligen vänder.. eller känns iaf som att det kommer vända nu.
Sika har varit på dubbelmöte i sthlm i helgen.
Mötte nyköping igår (lördag) dock förlust, men det var en lovande förlust med tanke på att det endast var med 7 bollar mot serie 2an.
Sen så slog vi Skånela idag med 30-27!! GULD!
Skånela låg 3 inför dagens match men tappade till 5e eller 6e plats tackvare förlusten.
Sika klättrade från 12e till 10e plats.
Gött.

http://svenskidrott.se/Organisation.asp?id=35684
Nu sova :)

Kommentarer
Postat av: A!

En notering,

hade du bara mjukisar på dig? ;) haha

2008-12-08 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0